Reklamasjonar og transportskadar

Er du forhandlar og motteke reklamasjon på eit av våre produkt?
Fyll ut skjema på denne sida, så vil me ta tak i saken så snart me kan. Behandlingstid er 5-7 arbeidsdagar.

Linn Bad held seg til felles salgs og leveringsbetingelser for VVS- og VA-bransjen i FL-VA/VVS/Kulde 2023 eller seinare versjonar ved behandling av reklamasjonar.

Transportskadar må meldast innan 7 dagar etter mottak.

Under kan du finne svar på vanlege spørsmål. Har du andre spørsmål eller tilbakemeldingar, kontakt oss på reklamasjon@linnbad.no

Om transportskadar

Bransjens retningslinjer (FL-VA/VVS/Kulde 2023 eller seinare versjonar), som er grunnlaget for Linn Bads sals- og leveringsvilkår, seier følgjande om transportskadar:

12.1 Mangler som oppdages eller burde ha vært oppdaget ved varens mottakelse, skal det reklameres over uten ugrunnet opphold. Ellers reklameres det uten ugrunnet opphold etter at mangelen oppdages eller burde vært oppdaget.

Overflaten på alle varer blir nøye sjekka av Linn Bad eller underleverandør før utsending.

Alle varer frå Linn Bad skal derfor sjekkast for skader på emballasje ved mottak av varer.

Blir det oppdaga skade på emballasje, må denne dokumenterast med foto. Deretter må varen pakkast opp og eventuelle skadar på møbelet dokumenterast med foto. Dokumentasjonen sendast gjennom rapporteringsskjema innan 7 virkedagar for full erstatning.

Etter 7 virkedagar, dekkjer ikkje transportfirma skader på grunnlag av at skaden kan ha oppstått på forhandlers lager.


Skjult transportskade

Er skaden først synleg ved oppakning av varen (skjult transportskade), må dette dokumenterast med foto av uskada emballasje og foto av skade på vare. Dokumentasjonen sendast gjennom rapporteringsskjema innan 7 virkedagar etter mottak av varen for full erstatning.

Etter 7 virkedagar, dekkjer ikkje transportfirma skader på grunnlag av at skaden kan ha oppstått på forhandlers lager eller hjå kunde. Linn Bad vil i slike tilfeller dekkje halvparten av erstatningsvaren for å imøtekomme våre kundar, då det kan vera fleire grunnar til at skaden ikkje blir oppdaga innan denne perioden. Frist er 30 dagar etter varemottak; etter denne perioden fell rett til erstatning vekk.

Er varen montert før skaden oppdages, fell rett til erstatning vekk. I slike tilfeller er sannsynet stort for at skade har skjedd under montering, sidan skaden ikkje blei oppdaga verken ved mottak eller oppakning.

Reklamasjon

Alle produkt blir nøye sjekka av Linn Bad eller underleverandør før pakking.

Produkt må derfor sjekkast nøye for manglar av forhandlar eller forbrukar ved oppakning

Er produktet montert før mangelen oppdagast, kan retten til erstatning falle vekk då mangelen kan ha oppstått under montering eller bruk av produktet.

Manglar meldast gjennom rapporteringsskjema. Minstekrav til dokumentasjon er:

  • Ordre- eller fakturanummer
  • Skriftleg skildring av avviket
  • Bilete av produktet i sin heilheit
  • Nærbilete av avvik med målestokk*
  • Bilete av eventuell merking på produktet
  • Samsvarserklæring dersom produktet er montert av elektrikar

*Kosmetiske avvik, dimensjonsavvik eller skeivheiter skal dokumenterast med målestokk og eventuelt vater slik at avviket kjem tydleg fram i dokumentasjonen.

Linn Bad dekkjer ikkje kostnadar for innhenting av dokumentasjon.

Ynskjer kjøpar erstatningsvare før reklamasjonssaka er behandla, kan varen fakturerast som vanleg og krediterast om reklamasjonen blir godkjent.

Kjøpar er ansvarleg for at varen lagrast på forsvarleg måte inntil reklamasjonen er avklart.

Utskiftingskostnadar

Linn Bad dekkjer kostnadar for utskifting av produkt som krev fagmann for intstallasjon etter ein timesats på 779 kroner. Lærling får 75% av denne satsen.

Utskifting av enkeltdeler som krev at møbelet demonteres skjer av serviceperson frå Linn Bad.

Andre kostnader for utskifting dekkjast ikkje av Linn Bad.

 

Merking på speil

Dersom du er usikker på korleis du skal ta ned speilet, kan du finne det i monteringsanvsiningane.

Eksempel på merking av FRAMFJORD og FINDEN

Eksempel på merking på øvrige modellar.
Merket på FOSSE og VIK kan du finne ved å hekte av speilflata - sjå monteringsanvisning for hjelp.

Merking på servantar

ID-merket på SAGA

ID-merket på HEINE / FREYA / FREYA SMAL

Kvalitetsstempel på HEINE / FREYA / FREYA SMAL finner du ved overløpet bak på servanten (mot vegg)